Jeśli zastanawiasz się nad zakupem w naszym sklepie, ale obawiasz się, że to co wyślemy nie spełni Twoich oczekiwań – mamy rozwiązanie – darmowe zwroty w paczkomatach inpost.
Zawsze możesz kupić u nas w sklepie i bez żadnych konsekwencji i dodatkowych opłat zwrócić to, co kupiłeś. Poniżej szczegółowa instrukcja :)

 

Jeśli chcesz bez opłat zwrócić nasz towar , wystarczy, że:

1. Wejdziesz na stronę www.szybkiezwroty.pl
2. Wybierz nasz sklep – whawbike.pl
3. Wypełnij formularz.
4. Poczekaj od Nas na potwierdzenie
5. Odbierz kod nadania
6. Nadaj w paczkomacie.

Zwroty i wymiany

  1. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez podawania przyczyny.
  2. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, Klient zobowiązany jest odesłać na własny koszt nienaruszone produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy (wzór załączony na stronie whawbike.pl) i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu. Whawbike.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, pod warunkiem, że przedmiot nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania bądź zniszczenia w ciągu 7 dni roboczych od jego otrzymania, przelewem na konto wskazane przez Klienta.
  3. Klient ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie został zniszczony i nie nosi śladów użytkowania. Wymiana towaru może zostać dokonana w przypadku zamiany na towar o identycznej cenie lub droższy.
  4. Wysyłka nowego towaru nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu wymienianego towaru i ewentualnej dopłacie.
  5. Koszt przesłania zwracanego towaru pokrywa Klient, który zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednio przesyłkę celem uchronienia jej od uszkodzeń.
  6. Zwracany towar powinien być niezniszczony, kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
  7. Klient wraz ze zwracanym towarem jest zobowiązany do przesłania i zwrotu wszelkich świadczeń, w szczególności rzeczy otrzymanych w związku z zakupem towaru w ramach działań promocyjnych prowadzanych przez Sklep.
  8. Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony lub posiada ślady użytkowania, Sklep zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwracanej płatności.
  9. Zwrot następuje na adres Sklepu: Whawbike.pl, ul. Kołobrzeska 25/77, 10-431 Olsztyn

 

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamację w oparciu o:

    • Obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta i innych przepisów dotyczących sprzedaży na odległość
    • Regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady
  2. Klient ma prawo zwrócić reklamowany towar.
  3. Reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności i oczekiwania Klienta oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres: Whawbike.pl, ul. Kołobrzeska 25/77, 10-431 Olsztyn wraz z opisem czego dotyczy reklamacja, określającym niezgodności i oczekiwania Klienta oraz dowodem zakupu.
  4. W celu przyspieszenia procedury reklamacji Klienci są proszeni o opisanie przyczyn, dla których jest składana reklamacja, dodatkowo pocztą elektroniczną, na adres: info@whawbike.pl.
  5. Reklamowany produkt Klient odsyła na swój koszt. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwrócimy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  6. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.