Jeśli zastanawiasz się nad zakupem w naszym sklepie, ale obawiasz się, że to co wyślemy nie spełni Twoich oczekiwań – mamy rozwiązanie – darmowe zwroty w paczkomatach inpost.
Zawsze możesz kupić u nas w sklepie i bez żadnych konsekwencji i dodatkowych opłat zwrócić to, co kupiłeś. Poniżej szczegółowa instrukcja :)
Jeśli chcesz bez opłat zwrócić nasz towar , wystarczy, że:
1. Wejdziesz na stronę www.szybkiezwroty.pl
2. Wybierz nasz sklep – whawbike.pl
3. Wypełnij formularz.
4. Poczekaj od Nas na potwierdzenie
5. Odbierz kod nadania
6. Nadaj w paczkomacie.
Zwroty i wymiany
- Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez podawania przyczyny.
- W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, Klient zobowiązany jest odesłać na własny koszt nienaruszone produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy (wzór załączony na stronie whawbike.pl) i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu. Whawbike.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, pod warunkiem, że przedmiot nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania bądź zniszczenia w ciągu 7 dni roboczych od jego otrzymania, przelewem na konto wskazane przez Klienta.
- Klient ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie został zniszczony i nie nosi śladów użytkowania. Wymiana towaru może zostać dokonana w przypadku zamiany na towar o identycznej cenie lub droższy.
- Wysyłka nowego towaru nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu wymienianego towaru i ewentualnej dopłacie.
- Koszt przesłania zwracanego towaru pokrywa Klient, który zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednio przesyłkę celem uchronienia jej od uszkodzeń.
- Zwracany towar powinien być niezniszczony, kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
- Klient wraz ze zwracanym towarem jest zobowiązany do przesłania i zwrotu wszelkich świadczeń, w szczególności rzeczy otrzymanych w związku z zakupem towaru w ramach działań promocyjnych prowadzanych przez Sklep.
- Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony lub posiada ślady użytkowania, Sklep zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwracanej płatności.
- Zwrot następuje na adres Sklepu: Sebastian Świderski, ul. Kołobrzeska 25/77, 10-431 Olsztyn
Reklamacje
- W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamację w oparciu o:
- Obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta i innych przepisów dotyczących sprzedaży na odległość
- Regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady
- Klient ma prawo zwrócić reklamowany towar.
- Reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności i oczekiwania Klienta oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres: Sebastian Świderski, ul. Kołobrzeska 25/77, 10-431 Olsztyn wraz z opisem czego dotyczy reklamacja, określającym niezgodności i oczekiwania Klienta oraz dowodem zakupu.
- W celu przyspieszenia procedury reklamacji Klienci są proszeni o opisanie przyczyn, dla których jest składana reklamacja, dodatkowo pocztą elektroniczną, na adres: info@whawbike.pl.
- Reklamowany produkt Klient odsyła na swój koszt. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwrócimy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
Formularz reklamacyjny
Formularz odstąpienia od umowy